niedziela, 20 kwietnia 2014

Witam serdecznie :)
W końcu udało mi się zebrać aby zrobić tego Posta.
Bardzo długo myślałam nad tymi zdjęciami.
Współpracowałam z Małgorzatą Jeśmontowicz-Kreft.
http://gosjes.blogspot.com/2014/03/metamorfoza-sesja-nr-3.html
Jestem zadowolona z naszej wspólnej pracy, mam nadzieję że to nie jest koniec. 
Nasze wspólne sesje nie polegają tylko na tym aby zrobić zdjęcia i pójść do domu. Jest to na zasadzie świetnej zabawy.  
Chętnych do takich sesji serdecznie zapraszam i proszę o kontakt. :) 

To czas pokazać moje dzieło:) 


To zdjęcie podoba mi się najbardziej :)




Podoba mi się to zdjęcie. A wam?



Tak sobie myślę i stwierdzam iż Dorota jest świetną Modelka




Nasza wspólna zabawa z Dorotą i Małgosią :)



Fajna sesyjka :)




Szkoda że jeszcze nie rozmawiałam z Dorotą po sesji, ale sądzę że jest tak samo zadowolona jak ja i Gosia :)




Ciekawa sesja, ciekawe zdjęcia.




Uważam że to nie była prosta sesja. Ciężkie zadanie dla Gosi Doroty oraz dla mnie. Chodź uważam że Dorota miała najcięższa pracę. Mrówki nie chcą współpracować z Modelkami :D




Słaba wena do opisów. 




No to ostatnie zdjęcie.
Bardzo dziękuję za wspólną współpracę, miele spędzony czas :)
Czekam na następne takie sesje ;) Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. NO ZADOWOLONA TO JESTEM I NA PEWNO JESZCZE NIE RAZ BEDZIE TAK FAJNIE.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Te komentarze pomogą mi w udoskonaleniu mojego zainteresowania. Mam nadzieję że nic przykrego niezostanie opublikowane.