wtorek, 25 marca 2014

Cześć serdecznie zapraszam do mojego kolejnego Posta. 
Jestem z siebie dumna, cieszę się że założyłam tego bloga. Od wczoraj zgłosiło się już do mnie 15 osób na sesję. :) Oczywiście od razu informuję, że jestem Amatorką i nie każdemu mogą się przypodobać moje sesje. :)



24.12.2012 r. Dostałam Lustrzankę :)
Pierwsze zdjęcia robiłam przedmiotom stałym, roślinom oraz krajobrazom. 
Specjalnie dla was wystawię moje pierwsze zdjęcie, po opracowaniu mojego Nikona.






To zdjęcie zostało zrobione moimi własnymi ustawieniami. Nie używałam wg. Automatu w Aparacie, aby jak najszybciej nauczyć się wszystkich podstaw. 




To jest kolejne zdjęcie wykonane przeze mnie. Może nie jest piękne, ale nie chcę was oszukiwać i pokażę wam jak wyglądały moje początki :)





To zdjęcie zrobiłam całkiem niedawno. Ogólnie to chciałam uzyskać całkiem inny widok. Chodź ten jak dla mnie nie jest zły :)
Serdecznie zapraszam do kolejnych postów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Te komentarze pomogą mi w udoskonaleniu mojego zainteresowania. Mam nadzieję że nic przykrego niezostanie opublikowane.