piątek, 28 marca 2014

Witam wszystkich :)
Zachęcam serdecznie do obejrzenia mojej kolejnej sesji.
Oczywiście serdecznie dziękuję mojej modelce, za tą współpracę. W wyjątkowy sposób podeszła do tej sesji.. Szybko nawiązałam z Kaśką  kontakt i rozpoczęłyśmy świetną zabawę. Serdecznie zapraszam do podsumowania  naszej wspólnej pracy.



Specjalnie zmieniłam kolory w tym zdjęciu na czarno-białe. Po to aby inni mogli zobaczyć, że nie każde zdjęcie musi mieć wyostrzone kolory aby było piękne. 



Uwaga!
A teraz czas na efekty specjale :) A mianowicie przechodzimy do zabawy: zapalniczką oraz dezodorantem. Pozdrowienia :)



Niestety nie udało mi się osiągnąć tej ostrości.
Czeka mnie jeszcze dużo pracy, ale wiem że wszystko jest do zrealizowania :)



Dowód na to że miałam świetną modelkę, dla której nie ma rzeczy niemożliwej :) Nawet o takiej porze roku. 



Nie zwróciłam uwagi na kąt tego zdjęcia. Ale ogólnie wyszło mi całkiem dobrze. Chyba nie mam do niego żadnych uwag :)



To była ciężka sesja dla ciebie, ale mam nadzieję że było warto.



Początek sesji.
Modeleczka jak Laleczka :)



A teraz czas na najlepsze zdjęcie tej całej sesji :) 


Krótka wypowiedź Kasi:
Jestem bardzo zadowolona z tej sesji. Ponieważ doradziłaś mi co robić, a to było dla mnie najważniejsze. 
Dzięki tej sesji mogłam poczuć się jak prawdziwa modelka.
 Co najważniejsze świetnie się z tobą bawiłam. Jeśli będziesz miała czas odezwij się, na pewno skożystam z tak mile spędzonego czasu. 

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Te komentarze pomogą mi w udoskonaleniu mojego zainteresowania. Mam nadzieję że nic przykrego niezostanie opublikowane.