poniedziałek, 24 marca 2014

Powitanie :)

Witam wszystkich.
Nazywam się Patrycja Ciepłuch.
Mam nadzieję, że nauczę się wiele przez tego Bloga i wasze komentarze.
Tchnęło mnie żeby założyć tego bloga, bo mam bardzo dużo zdjęć i chciałabym znać opinię innych osób.
Posiadam Aparat fotograficzny Nikon D3100. z obiektywem   18-55 mm.
Na pewno będę się rozwijała z Fotografią.
Postaram się jak najczęściej dodawać nowe posty, i opisywać ich wykonanie. 
Mam nadzieję że ten blog pomorze mi w odkryciu wielu fajnych pomysłów jak i zarówno w korygowaniu moich błędów. 
Jeśli są chętne/i Modelki/e proszę o kontakt, z przyjemnością zrobię sesję.
Każda sesja jest dla mnie nowym wyzwaniem,  przez nią nabywam coraz więcej wiedzy o zdjęciach i aparacie.
SERDECZNIE ZAPRASZAM DO PRZEGLĄDANIA MOJEGO BLOGA :)


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Te komentarze pomogą mi w udoskonaleniu mojego zainteresowania. Mam nadzieję że nic przykrego niezostanie opublikowane.